02 december 2009

Psykologi

Hemma igen efter stressig start på dagen:) Började med att bilen var helt igen frusen så den gick vare sig att starta eller öppna bildörrarna på.. Fick upp den ena bakdörren till slut så jag fick krypa in med Hugo och spänna fast honom och sen fram i framsätet för att starta bilen. Efter ett tag så var bilen så varm att det gick att öppna dörrarna. Tog ju sin lilla tid så jag fick springa upp med Hugo till dagis för att inte vara sen till skolan.

Idag hade vi en extra insatt lektion i psykologi. Jag läser inte den kursen annars men idag var det extra som sagt. Handlade om kriser, det var väldigt intressant. Gillade psykologin i gymnasiet väldigt mycket, läste både a och b kursen då. Kan ju i och för sig ha att göra med att vi hade en sådan bra lärare:)

Nu ska jag försöka slänga ihop en lunch till mig och sedan kanske en sats lussebullar igen? Om de nu vill jäsa.. Hugo ligger och sover sin middagslur så det är ju bäst att passa på då:)

//Sofie

1 kommentar:

Hannah sa...

Heja Jönsson! Bästa läraren på kungshöga!