26 december 2009

Trött är bara förnamnet

När klockan var halv sju ikväll så kunde jag ha gått och lagt mig för kvällen. Jag var såå trött! Vissa gravida mår illa, andra har värk men jag lider av trötthet! Precis som när jag väntade Hugo fast denna gången så började tröttheten tidigare i graviditeten än sist. Nu kanske vissa tänker att det är ju inte så farligt att bara gå och vara trött, det finns ju värre graviditetssymtom.. Men det är verkligen inte kul att aldrig känna sig pigg! Kvittar att jag fått sova till efter sju de senaste dagarna jag är ändå helt död runt halv åtta på kvällen! Det är inte roligt..Man blir ju så osocial om inget annat.

Jaja nog tjatat om det. Dagen har annars bestått av att vi åkte ut till Pontus föräldrar en sväng. Pontus, Sandra och deras pappa åkte skidor och tränade inför vasaloppet. Jag, Hugo, svärmor och hundarna var ute en stund i snön så Hugo fick åka lite pulka. Kom just hem där ifrån och snart är det väl sängdags för mig haha. Ska verkligen försöka vara uppe en liten stund till men men vi får se:) Kul att vi fått en vit jul i alla fall! När hände det senast? Någon som vet? Har snöat i omgångar här så snön blir kvar här ett tag till förhoppningsvis. Ska försöka komma ihåg att sno bilder av Sandra imorgon så jag har lite att visa upp här:) Blir ju segt med en massa inlägg men inga bilder till haha. Det vet man ju själv.

//Sofie

Inga kommentarer: