16 december 2009

Gårdagens kväll

Igår på kvällen så var jag iväg på en rolig sak:) Tack vare Ida så fick jag åka och besöka Flemminge herrgård i Boxholm. Tjejen som bor där har en liten inredningsbutik i husets källare. Jag har aldrig varit där tidigare men det var verkligen helmysigt! Men nu är det så att hon och hennes familj ska flytta vilket innebär att hon säljer ut saker från sin butik. Hittade en massa fint till superbra priser! Hon sålde ut det till inköpspriser eller till och med lägre i vissa fall. Hon sa när jag kom att det var mycket utplockat men det fanns så det räckte för mig haha. Tyvärr så hade jag inte råd med två kuddar som jag länge stod och höll i. Blev väldigt kär i dem.. Men hade jag köpt dem så hade jag inte haft råd att köpa allt annat fint så då gick det före:)

Så ett stort tack till dig Ida som tipsade mig om detta!

Som jag nämnt tidigare är min dröm att någon gång få eller köpa mig en riktigt bra kamera. (Helst få kan jag väl erkänna haha). Den jag har nu tar bilder men inte mer typ. Så man blir inte så inspirerad att ta kort på inredningsprylar för det blir verkligen inget bra.. Vet själv när man är inne på vissa bloggar och kollar hur fint alla har det. Och visst är det kvalitén på bilderna som gör det. Så jag får se om jag visar några bilde rpå mina fynd här helt enkelt. Just nu hinner jag inte knäppa och lägga in några bilder för jag måste verkligen öva inför morgondagens redovisning.

//Sofie

Inga kommentarer: