14 december 2009

Skrotnisse

Kommer ni ihåg barnprogrammet skrotnisse? Jag hade alla avsnitten på VHS när jag var liten och kollade på dem rätt så mycket. Vet egentligen inte om jag tyckte det var så bra eller det borde jag ju tyckt i och med att jag kollade på det haha men jag minns inte så noga:) Jaja läste iallafall i tidningen i morse att Robert Gustafsson fyller 45 år och i artikeln så stod det att det var han som gjorde rösten som Nisses son Kalle! Det var tydligen hans första jobb inom TV. Det hade inte jag en aning om... Försökte ladda upp ett klipp från youtube här men det går inte! Försökte även ladda upp en bild men det går inte heller! Är det fel på blogger idag? Jaja får se om jag lyckas länka till ett klipp så får ni själva se och minnas:-)

http://www.youtube.com/watch?v=-9qX95hbBsA&feature=related

Inga kommentarer: