08 december 2009

8 december

Vaknade och mådde jätteilla! Usch det var ingen hit. Jag kan ha sådana dagar när jag bara vaknar och det känns som om jag ska kräkas när som. Som tur är har jag faktiskt aldrig kräkts pga av graviditetsillamående så egentligen ska jag väl inte klaga:) Men när jag väntade Hugo kände jag absolut ingenting under hela tiden så det är skillnad för mig.

Ännu en ledig dag från skolan. Ska på hockey ikväll med pappa, LHC-FBK. Mamma ska eventuellt komma hit en sväng och hälsa på idag. Borde ta tag i sorteringen av Hugos kläder också. Men jag drar mig lite.. Hugo är ju så duktig och ska hjälpa till med allting och tyvärr går det väldigt långsamt då haha.

Nu ska jag ner och försöka få i mig lite frukost. Brukar i normala fall äta det tillsammans med Hugo när han vaknar men som sagt idag gick det inte.

//Sofie

Inga kommentarer: