13 maj 2012

Nu är jag här igen:)

Har haft saker att göra hela tiden så jag har faktiskt inte suttit vid en datorn sen igår när jag skrev det senaste inlägget här. Låång tid utan dator för min del. Har ju alltid min dator framme i stort sätt. Sitter aldrig några längre stunder men däremot många och korta vid datorn har jag kommit på. Så därför känns det som ett långt uppehåll, speciellt härifrån bloggen.

Gjort för kul då? Ja igår var vi över hos Emma,Per och Hugo där vi grillade. Hade en jättetrevlig kväll! Leah vägrade sova på dan igår också så jag trodde det skulle bli kaos när vi skulle dit på kvällen men hon höll humöret uppe, hon och LillHugo. Vår Hugo somnade i deras soffa:)

Idag har vi varit och ätit frukost hemma hos Andreas. Andreas som flyttat (nehee?:) och bodde nu vid Vättern med en så fin utsikt!

Det var i och Sarah,Krille och Emma som kunde idag så vi blev inte så många på "frukostklubben";) Barnen lekte järnet och hade det skoj.

Åkte hem och lämnade av Pontus som satte igång med väggarna i köket. Jag och barnen drog vidare till mamma och pappa. Barnen är där en stund nu i eftermiddag. Pontus är verkligen tvungen att få lite tid och greja i köket och jag var tvungen att klippa gräset. Har även hunnit med en slipomgång av kyrkbänken som ska stå på altanen. Jävla soffa...Börja bli smått trött på den. Hoppas den blir fin när den är klar:)

Snart kommer barnen hem igen skulle jag tro, efter lite lektajm hos mormor och morfar:) Mamma sa att hon kunde behöva lite sällskap så det passade ju bra:) Ska återgå till att göra lite nytta. Har massa på min att göra lista. Vem har inte det?

Leah, Hugo och Emma tittar efter Visingsöfärjan. Spännande:) 


//Sofie


Inga kommentarer: