25 maj 2012

Fredag, löning och solsken!

Det ni:) Sen att jag börjar jobba 12 imorgon till 12 på söndag ignorerar vi ett tag till tycker jag.

Hugo och jag sitter i soffan och kikar på barnkanalen. Leah sover fortfarande. Hon somnade sent igår så det är inte så konstigt. Det gjorde hennes far också och han sov länge han med. Alldeles förlänge så han försov sig.

Nu på förmiddagen ska jag göra ett ärende och sen bär det av hem till Cissi och alla hennes små troll. Vi ska få träffa den senaste familjemedlemmen också som vi inte hunnit träffa ännu. Gosa bebis, så mysigt:)

Ikväll blir det ännu mer bebisgos då vi ska få träffa Zebs lillasyster för första gången.

Igår fick jag en liten glimt av en annan bebis då jag möte Lollo som var på promenad med sina småpojkar. Men den ena av pojkarna såg inte så liten ut längre bredvid sin nya lillebror:)

Frukost tror jag att jag ska börja med. Det kurrar i min mage. Hugos också tror jag då han är ute i köket och ropar på mig.

//Sofie


Inga kommentarer: