15 maj 2012

Vad denna tidiga timme?

Klockan står på 04.45 och jag sitter här och skriver. Inte illa va? Det är nämligen så att Sandra har dragit med mig ut på äventyr, kan ni gissa vart?


En ledtrådsbild. Nja det var inte det lättaste va? Hugo fick följa med oss dit när han var så här tjock och gó:) Vill ni ha en lättare? Okej då.


Man kan hyra stuga och sova över om man vill det. Det gjorde vi den gången Hugo var med och var bebis. Hugo tyckte dessutom att det var morgon mitt i natten. Det tyckte inte vi andra men se så nöjd han ser ut efter att ha väck faster:)

För er som fortfarande inte lyckats lista ut vart det är vi ska måste vara allmänt tröga men jag ska ge er en sista chans också. Här:


Att jag är så ambitiös och gör ett sånt här inlägg så här tidigt på morgonen. Och inte får jag något betalt för det. Jag måste helt enkelt tycka om denna bloggen väldigt mycket:)

Ses ikväll om inte mobilbloggeriet vill fungera!

//Sofie

2 kommentarer:

Jennie sa...

*Avundsjuk*

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Haha! Ja, vad gör man int för att få shoppa :-)