18 maj 2012

God Morgon Fredag!

Känns ju nästan som söndag idag då vi alla var lediga igår. Skönt med lite ledighet innan helgen för imorgon går jag på ett dygnspass så då försvinner ju det mesta av de dagarna:)

Jobbar även måndag och tisdag för att sen ha ett ytterligare dygnspass nästa helg. Jag som inte haft några jobb inbokade på ett tag. Skönt när det vänder!

Pontus och Leah är och gör ärenden i stan. Skulle försöka få in lite offerter på prisförslag angående utbyggnaden vi ska göra. Så vi vet hur mycket pengar vi ska låna.

Hugo sitter i soffan och kollar på sin kära Pippi Långstrump film. Jag satt och funderade förut och "Pippi på de sju haven" måste var den bästaste barnfilmen! I alla fall en av dem. Men just nu kommer jag inte på någon mer kandidat ens. Lika rolig film och se nu som vuxen som när man var barn.

Bädda sängen var ju det jag skulle göra....


//Sofie

Inga kommentarer: