09 maj 2012

Sitter i Telefonkö

Till försäkringskassan. Jippie! Hoppas det snart är min tur, har ju lycktas hålla mig kvar till plats 44 från 123:de plats så det närmare sig ju min tur!

Har annars varit och gjort massa ärenden efter jag lämnade barnen på dagis. Barnen som förövrigt var superglada över att få ha på sig sina regnställ. Ja det är ju kul att använda lite andra ytterkläder som omväxling:)

Se om det blir uppehåll i regnet snart. Ska gå promenad men det är ju inte så uppmuntrande och traska ut i det här vädret...Hade planer på att gå i stan men då fullkomligt vräkte det ner så jag bestämde mig för att avvakta och hoppas på bättre väder:)


Så här ser förresten magen ut på dagen exakt 5 veckor efter operationen. Tänk att det redan gått så lång tid? Hoppas det ska läcka ihop ännu bättre ju mer tiden går. Och att jag kan börja träna igen snart! Känner sig ju megalat av att inte röra på fläsket...Och jag behöver det verkligen:)

//Sofie

Inga kommentarer: