23 maj 2012

Träning efter operationen

Jag var en sväng till gymmet förut idag, efter att jag lämnat barnen på dagis. Det gick bra. Men det är svårt att träna efter operationen tycker jag. Vet liksom inte hur mycket jag kan ta i. När jag är där och tränar känns det bra men risken finns att jag tar i förmycket för efteråt känns det inte alltid så bra.

Men idag tycker jag att jag fick till ett bra träningsprogram. 10 minuter Crosstrainer, 30 minuter styrka och sen avslutade jag med 20 minuter på cykel. Inget megapass på något sätt men det är ungefär så jag får börja. Bättre att ta det lugnt och sakta så jag inget skadar där inne i magen. Träning av magen är ju strängt förbjudet en bra tid framöver så det gäller att jag tänker mig för vad jag gör för olika träningsmoment.

Skulle vara kul och gå på lite ledarleda klasser men tyvärr tillhandahåller de inget sånt på mitt gym. Funderar på att byte gym när mitt kort går ut där. Om ett år typ... suck.

Vill ut och gå ikväll! Någon som kan följa med???? 

//Sofie

Inga kommentarer: