10 maj 2012

Uppehåll Från Regnet

Ja! En liten lucka i allt regnande! Skulle gått promenad tillsammans med Micaela ikväll men då hon fick förhinder så tog jag med Poker ut på en runda här hemmakring istället. När det slutade regna så smet vi ut:)

Dock har jag väldigt svårt att gå med Poker. När jag gick hemma hos mamma och pappa sist så fick jag ju jätteont i magen när han drog till. Så jag har bestämt mig för att bara gå promenader här hemma  med honom. Där vi inte möter så mycket andra hundar och han kan gå lös.

Men vad händer väl när vi är ute och går nu? Jo möter både hundar och harar som springer över vägen. Det går knappt förklara men jag kan inte hålla emot. Det känns som jag inte har några muskler i hela magpartiet och det gör att jag inte alls har samma kraft om Poker drar till.

Får väl börja gå promenader utan hund en liten tid framöver men det känns ju helt fel... Får se hur min mage mår:)

//Sofie

Inga kommentarer: