16 maj 2012

Ont

Har ont i magen. Nu gör jag ingenting, jag sitter i soffan och här tänker jag sitta. Börja bli rädd att jag skadat något..Jag har ju mått så bra fast jag får ju fortfarande inte lyfta. Lyfter jag. Ja. Dumt dumt dumt dumt dumt. Men hur lätt är det att undvika lyfta? Småbarn i familjen och att jag känner mig pigg så då står man ju inte bara och kollar och ser på. Men det är nog precis vad jag ska göra nu ett tag.

Snick snack nog om det.

Gjort idag? Umgåtts med Zeb, Tina och bebisen som fortfarande vill hålla sig i magen. Nu får den komma!:) Men en bebis har ju faktiskt kikat ut, Robin och Lollos! Lukas har fått en lillebror. Så mysigt. Måste åka och hälsa på dem snart:)

Var en sväng på Willys också efter vi varit och lekt hemma hos Enell/Davidsson. Välbehövlig påfyllning i skåpen här hemma kan jag säga.

Ätit mat och duschat gallskrikande barn har också hunnits med. Eller Pontus har duschat gallskrikande barn jag har ju ont i magen.

Kanske skulle lyxa till det med popcorn? Jag sitter ju ändå bara här..:)

//Sofie

Inga kommentarer: