29 maj 2012

Vilken Grå Dag

Fy så trist det blev. Igår hade jag klänning och barbent idag lånbyxor och tröja. Känns som regnet ska komma när som men än har det inte sipprat ner något från himmelen.

Ska ju vara med på "Energikicken" ikväll tillsammans med gänget från jobbet. Motionslopp på 5 kilometer. Tyvärr blir det nog att gå för min del. Magen gör för ont när jag försöker springa. Men det var fler som skulle gå istället för springa rundan så det känns ju bra, slipper jag gå där ensam och mobbad:)

Vi ska även hinna med utvecklingssamtal på Hugos dagis och så ska det komma en tjej och köpa skötbordet. Hoppas jag. Lite irriterande när folk säger att de ska köpa saker och inte dyker upp eller hela tiden får "förhinder". Väx upp för i helvete. Vill man inte köpa något är det väl bara och säga att man ångrat sig? Omoget beteende. Hoppas på att denna människan som sagt sig vilja köpa det denna gången är mer mogen:)


//Sofie

Inga kommentarer: