21 maj 2012

Jag är förvånad!

Hugo vaknade klockan 05.30 och jag lyckades få honom att gå och lägga sig igen. Inte bara gå och lägga sig han igen han somnade om också! Klockan 07.30 vaknade Leah och likaså Hugo. Perfekt start på veckan om ni frågar mig:)

Snygg rubrik jag hade på inlägget nedanför förresten. Blir inte alltid rätt när man skriver fort:) Som ni kanske märkt..:)

På planeringen för dagen står det alldeles för mycket saker som ska hinnas med innan jag börjar jobba i eftermiddag. Gå igenom skåpen här hemma och göra en matsedel för veckan, göra en handlingslista, åka och storhandla, gå promenad med Poker, ta hand om det megastora tvättberget, dammsuga hela huset skulle vara välbehövligt, träna skulle jag vilja hinna med och för att inte tala om klippa gräset som växer alldeles för fort och som behöver sig en omgång med gräsklipparen.

Se vad som hinns med. Barnen ska ju lämnas på dagis också och så ska jag möta upp en tjej som ska köpa barnkläder.

Finns och göra, frågan är vad som hinns med:)

//Sofie

1 kommentar:

Tina sa...

Dina morgonpigga barn kanske har bytts ut mot mina, för här vaknade bägge två kl.06.30 idag och det är vi ju inte vana vid..