11 maj 2012

Hugos Goa Kommentarer

Leah tar upp Brynästigern hon fick i födelsedagspresent av Jocke varpå jag säger: "Men Leah inte den, vi håller ju på CLUBEN!" 

Hugo kollar då på mig och säger: "Men mamma är det inte bättre vi håller på Sverige? Sverige hejar vi ju alla på"

Klok han är:)

Sen nu när jag skulle klä på Hugo och jag tar fram hans nya döskalle tshirt som han fått av Elin säger han: "Åhh Elin hon kan köpa snygga kläder hon!" Då var jag tvungen och fråga Hugo om han inte tyckte mamma köpte snygga kläder till honom och han svarar: "Ja men mamma, Elin köper både döskalle tröja OCH dinosaurie tröja! Det är snyggt!"  

Haha så roligt att höra hur han tänker och resonerar. Fast Leah var rätt gullig förut också. Vi har en extra barnstol som vi tar upp när vi får barn på besök. Typ som när Zeb var här igår. Leah pekar på stolen och säger: "Den Zebs!" och så kollar hon på mig och säger: "Jag låna den Zeb!" och så satte hon sig där i när vi skulle äta frukost. 

Det är ju Zeb som suttit i den mest sista tiden så det kanske inte är så konstigt att hon tycker stolen är Zebs:)

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Haha, jag vet! Mitt hököga söker sig till "nyhet" och "limited edition."
Är bäst på sånt! ;)