24 maj 2012

Missbrukar

Klänningar. Helt ärligt det var ju inte längesen jag gick igenom och rensade bland alla mina klänningar men det har ju inte minskat något i den delen av garderoben, tvärtom. Jag får helt enkelt erkänna mig själv som missbrukare av klänningar. Har man 110 stycken så tror jag det klassas som ett missbruk. Vem har användning av 110 klänningar liksom? 

Men jag har varit duktig och stark. Tagit tag i mitt problem och RENSAT! 45 klänningar hamnade i sälja/ge bort/skänka bort högen. Se hur mycket jag kan lyckas få sålt resten hamnat i bortskänkeslådan. Men det skulle ta emot då det flesta klänningarna är i superfint skick, som nya. Vissa är till och med helt nya. Hoppas jag kan få en liten slant för dem istället. Det skulle kännas bättre. 

//Sofie

PS: Att jag packat ner vissa av klänningarna i resväskor beror på att vi måste börja röja undan i garderoberna då vi på börjar renoveringen av övervåningen snart. Inte för att jag ska ut och resa. Tyvärr. 

Inga kommentarer: