23 maj 2012

När man bara känner för att åka till deras huvudkontor och elda upp skiten!

  • A-kassan
  • Försäkringskassan
  • Eon

Ligger inte på min innelista precis. Herregud vad det ska strula. Alltid! Nej jag tänker inte åka och elda ner deras huvudkontor men ni kanske förstår känslan? 

Hatar att allting alltid ska krångla när det kommer till dessa tre myndigheter/företag. 

SKÄRPNING! 

Dessutom borde de ansvariga skicka sina anställda på charmkurs för serviceinriktade är ju de sista de är. 

Säkerligen kan det läggas till flera företag/myndigheter till denna lista men idag  är det dessa tre som jävlats med mig...Imorgon kanske det är vårdcentralen jag känner för att elda upp vem vet:) 

Nu ska jag fortsätta njuta av det fina vädret. Det ska de minsann inte få ta ifrån mig:) 

//Sofie

Inga kommentarer: