13 december 2016

Slitsamma överallt

Pontus har slipat trappen ikväll och trots att han satt upp plastskynke så är det slipdamm precis överallt här hemma nu. Längtar tills den där trappen är färdig nån gång. Evighetsrenoveringen som faktiskt verkar närma sig ett slut☺

Imorse var jag och körde "Luciaspinning", det var spinning men med jullåtar. Ett riktigt roligt pass. Jag börjar senare även på fredagmorgon så ska köra då igen, men anar att det är ett vanligt spinningpass då☺

Fick vara med och fira Lucia på förskolan jag var och arbetade på idag. Så mysigt och fint och se alla uppklädda barn.

Fått sån jobbig rethosta. Pontus tror att en whiskey hjälper mot den men jag avstår. Hoppas den försvinner ändå.

Nu ska jag läsa och stänga ner Internetet ser ni. På återseende!

//Sofie


Inga kommentarer: