29 december 2016

God kväll!

Glömt bort att skriva här idag. Tar igen det nu istället:-)

Har haft en dag då hostan varit bättre. Medicinen har gjort verkan! Så skönt. Fast jag har ändå känt mig rätt dålig idag. Hugo fick följa med grannarna och åka skridskor idag på förmiddagen och Leah var iväg med mormor så då la jag mig på sängen och däckade. Sov i över en timme vilket var både skönt och välbehövligt.

Haft det väldigt lugnt men det är vad kroppen har behövt de här dagarna. Däremot i eftermiddags kliade det i kroppen och jag behövde verkligen komma hemifrån en stund. Snyggade till mig och drog till stan en sväng. Gick och kikade in mellandagsrean. Hittade bland annat den här mysiga pyjamasen för halva priset! Älskar pyjamasar. Har inte så många av dem men skulle kunna ha. Finns det någon bättre känslan än efter att man har duschat och få hoppa i en mysig pyjamas och ett par raggsockor:-)


Fyndade även en väska och ett par tröjor. Så skönt när man kan gå själv och bara strosa omkring utan att ha någon tid att passa.

Nu blir det myskväll med min kära man och finaste Ebbe.

//Sofie

Inga kommentarer: