25 december 2016

Mot nästa julfirande!

Idag ska vi bege oss hem till mina föräldrar för att fira lite jul med dem plus mina syskon med familjer.

Julklappsleken är höjdpunkten enligt barnen så det ser de framemot allra mest:-)

Leah hjälpte till och välja vilken klänning jag skulle ha dagen till ära och det blev den här i guld. Körde ju på rött igår så kul med lite variation. Skulle vilja hitta en klänning att ha på nyår med. Kanske, kanske att jag ger mig ut på mellandagsrean för att se om jag kan fynda någon. Eller om jag river i garderoben först. Kan ju vara så att jag har någon liggandes som jag glömt bort, det ha ju hänt förut. Fast klänningar är ju en omöjlighet att kunna ha för många av:-)

Förresten på tal om mellandagsrea! Klockan 18.00 den 23:de så stängde ju typ alla affärerna. Då var ju julklappshandeln officiellt slut. Klockan var bara några minuter över 18-tiden när min telefon började plinga som en galning. Då var det meddelanden från alla olika butiker och kedjor som gjorde reklam för deras mellandagsrea. Det är ju så man vill spy.

Men från det ena till det andra så hoppas jag att ni alla får en bra juldag!

//Sofie 

Inga kommentarer: