18 december 2016

Musikhjälpen, innebandy och spinning

Jag har inte haft sån superkoll på musikhjälpen i år. Lyssnat i bilen till och från jobbet typ men inte så mycket mer. Tyvärr får jag säga. Men nu har jag tagit mig i kragen och swichat pengar för att hjälpa barn i krig att få gå i skolan. 

Sitter och ska se när de kommer ut ur buren men än är det inte riktigt dags.

Idag har jag spelat föräldramatch mot Leahs innebandylag. Det var riktigt roligt! Barnen kämpade på precis som mammorna vilket resulterade i ett oavgjort resultat. Skönt för familjefriden skull☺

Haft en väldigt lugn och skön söndag. Pontus var iväg med Hugo på hans innebandy så Leah och jag kröp upp i soffan och hade julkalendernmaraton bestående av Barnen Hedenhös när de var iväg. 

Även varit och kört ett pulsspinning pass ikväll. Årets sista spinning och inte vilket pass som helst. Julmusik och självaste tomten som kom på besök, inte dåligt va?☺

Nu blir det att se när musikhjälpen folket släpps ut ur buren. Bra sätt att avsluta veckan på.

//Sofie


Inga kommentarer: