21 december 2016

Det närmar sig jul

Pontus och jag är själva inatt. Kidsen sover hos farmor och farfar så de får vara lediga från fritids imorgon och starta sitt jullov.

Själv så har jag jobbat idag, pratat med Hannah i telefon, shoppat kläder till barnen att ha på julafton (som de inte alls behövde egentligen men fick bra rabatt och de var ju så fina!), ätit Pontus helt fantastiskt goda räksmörgås, hängt upp tavla och hyllor i trappen, dammat av mina dalahästar och satt upp på de nyuppsatta hyllorna, slagit in julklappar och sen skulle jag vika tvätt med.. korgarna står här men tror inte jag kommer orka vika nåt ikväll. Tar det i morgon. Måste ju ha något att göra då med ju☺

Fast imorgon väntas något annat helt fantastiskt. Då ska vi hämta hem våran svarta lurviga lilla valp. Längtar!

//Sofie


Inga kommentarer: