16 december 2016

Hosta

Igår när jag skulle somna så fick jag hostan från helvetet. Jag låg i två timmar och bara hostade och hostade. Insåg att jag inte skulle kunna köra spinningen idag på morgonen så avbokade den. Sen lyckades jag somna och har inte alls hostat så farligt efter det. 

Hoppas det inte blir något mer av den. Har verkligen inte tid att vara sjuk nu. Idag väntas ett långpass på jobbet. Slutar inte förrän vid 18 ikväll och sen är det raka vägen och hämta barnen som är hos barnvakt då Pontus ska ut med jobbet ikväll. Lovat att vara taxi åt honom så han kommer hem ikväll/natt med så den här dagen kär gå i ett.

Men det är härligt att det är fredag! Tänk, snart bara en vecka kvar till julafton. Fort det går. Nu ska jag göra det sista här hemma innan jag måste hoppa in i bilen och åka mot jobbet. 

Happy Friday på er!

//Sofie


Inga kommentarer: