27 december 2016

Hjärtfrukost

Vilka söta smörgåsar va? Hjärtformade smörgåsar gör ju frukost lite roligare☺

Leah kom precis upp och ska göra mig sällskap här i frukostätandet. Hugo sover ju hos morbror men pratade med honom i telefon för en stund sen. Han och Erik var ute och letade pokemon klockan 08.30. Inte dåligt av Hugo att lyckas få med morbror ut på sånt så pass tidigt☺

Pontus jobbar idag men vi andra är lediga. Njuter av att strömmen, som försvann inatt är tillbaka igen. Vilken storm det är ute! Så jag är fortfarande lite skeptisk till om vi kommer få behålla den men jag håller tummarna.

Annars är dagen rätt oplanerad. Hunnit med att plocka och greja lite här hemma. Funderar på att lassa in skräp i bilen och ta en tur till tippen. Träna skulle jag vilja men hoppar det då jag fortfarande är förkyld. Får ta det en annan dag.

Nu ska jag ägna mig åt Leah och min frukost.

//Sofie


Inga kommentarer: