10 december 2016

Glada nyheter!

Fick så glada nyheter i morse, Emelie och Dennis har ÄNTLIGEN fått sin bebis! Innan så gissade jag på att bebisen skulle komma den 4 december och att det skulle vara en flicka. Datumet blev helt fel men en flicka blev det minsann! Så himla roligt. Såna nyheter gör att hela dagen känns så bra.

Vad har annars denna gråa, mörka, regniga lördag i december (ja ni hör ju att man behöver lite bebisnyheter för att glädja upp en sån dag) haft att erbjuda? Jag och Emma drog en sväng på stan. Jag hämtade ut två paket och sen gick vi och strosade runt lite bland affärerna. Så skönt att bara gå och kika runt. Ja handlade lite med gjorde vi. Var bland annat inne på en loppis som jag knappt aldrig varit inne på innan och oj så mycket fint! Ska ta kort och visa mina fynd där ifrån sen.

Har även lyckats få till ett träningspass på gymmet. Har ju inte hunnit dit knappt nåt i veckan men får köra nu i helgen istället. Skönt att träna på helgerna, då är det överlag rätt lugnt med folk.


Nu ska vi göra oss redo för att umgås med grannarna. Ska hoppa in i duschen och duscha av mig svetten. Det kan ju vara trevligt:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: