07 december 2016

Aj min rygg

Här ligger jag och försöker att få ordning på ryggen. Stapla ved är inget min rygg tycker så värst mycket om. Fortsatte och gjorde det sista idag när jag kom hem från jobbet. Ofrivilligt då Pontus öst in så mycket ved att jag inte kunde ta mig fram till pannan om jag inte staplade den. Och när jag hade börjat fortsatte jag bara av farten tills skiten vart klar.

Jag kan ju få riktigt ont i ryggen och det här är en sån gång. Hoppas det släpper snart. Jag gick ju hos sjukgymnast för några årsedan efter jag ramlade i trappen hemma hos Emelie och Dennis och gjorde illa ländryggen. De övningarna funkar att göra nu med, då brukar det släppa. Att jag får så ont i ryggen nu är delvis efter den smällen. Gör jag fel saker så känns det. Fast nu var det längesen sist jag hade det så här så ska inte klaga allt för mycket.

Blir en kväll liggandes här. Laddar för morgondagen. Först blir det utbildning och sen jobb. På kvällen ska Leahs klass ha lite julfest med luciatåg. Det ser jag fram emot☺

//Sofie


Inga kommentarer: