11 januari 2019

Det är fredag idag!

Redan nere på veckans sista jobbdag. Har en rätt så oplanerad helg framför oss och det ser jag framemot. När veckodagarna är så fullproppade med saker njuter jag extra av de helger som är lite mer oplanerade.

Jag var och tränade igår under tiden som Leah körde innebandy. Det blir lite halvstressigt att hinna till gymmet på den tiden men det går ju. Fast igår var jag virrig när jag kom fram. Gick in i omklädningsrummet och hängde av mig samt tog på mig skorna. Gick ut och värmde upp på bandet. Upplevde att folk kollade konstigt på mig men kunde inte förstå varför. Men bara efter ett par minuter på löpbandet märker jag hur varm jag redan börjar bli och särskilt om huvudet.


Jag hade visst glömt ta av mig mössan. Så kan det gå. Men jag frös ju inte i alla fall:-)

Ska se om jag kan åka träna även idag efter jobbet med. Härligt att kunna åka hem och ta helg sen efteråt. Se om orken finns då jag är väldigt snorig och dan just nu. Fast ingen värk i bihålorna så är glad för det:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: