16 januari 2019

En klänningsdag

Blev det till middag ikväll. Så gott! Dessvärre så tog jag grädde i och det var inte jag och min mage överens om riktigt. Jag är fortfarande inte helt hundra i magen och jag var egentligen bara dum som åt något med grädde i då jag vet att jag reagerar på det. Jag har fått vara väldigt noga med vad jag stoppar i munnen för att hålla magen i balans och nu när jag inte var det så får jag sota för det direkt.


Annars har det varit en bra dag idag. En klänningdag är väl alltid en bra dag?:-)


Pontus och Leah har varit iväg på tennis ikväll och jag och Hugo har storhandlat mat. Slängde ihop middagen när vi kom hem och sen har jag mest svurit över vårt icke existerande internet. Fast just nu verkar det funka så *peppar peppar*.

Nu ska jag hoppa i pyjamasen och ladda upp batterierna inför torsdagen som stundar.

//Sofie 

1 kommentar:

Hannah sa...

Den där klänningen är så fin! Älskar mönstret :)