31 januari 2019

Varmt ska det va!


Jag har varit så himla trött och seg ikväll. Ja, mer än vanligt. Pontus har varit vrålförkyld senaste veckan och även Leah har varit förkyld. Idag började Hugo klaga på halsont så jag kanske också har något sånt liggandes i kroppen. Alltid är det något. Hugo var väldigt hängig nu ikväll så är han inte pigg imorgon blir vi två hemma.

Skulle åkt och tränat när Leah hade sin innebandy men jag blev hemma med Hugo istället. Pontus och Ebbe fick äran och köra in Leah till sin träning så passade de på att ta en promenad. Jag har hunnit vika all tvätt och greja med middagen.

Pontus och jag behövde båda duscha nu ikväll så vi hoppade in i duschen tillsammans. Kom direkt på varför jag inte brukar duscha med Pontus. Han vill ha iskall temperatur på vattnet och jag älskar ju när det är supervarmt. Vattnet ska ju vara så varmt så att det värms ända in på skelettet!

Det delades ju någon sån där grej på facebook om att man skulle tagga den som älskar att duscha varmt. Tror varenda kommentar under det inlägget handlade om att tjejen i förhållandet är den som älskar att duscha varmt. Så det verkar ju inte vara något ovanligt fenomen:-)

Nu ska jag lägga mig och läsa den nya "ut i vår hage" tidningen som kom idag. Älskar när det dimper ner en ny tidning i brevlådan!

//Sofie 


Inga kommentarer: