28 januari 2019

Godmorgon ny vecka!

Säger hej till vecka fem! Snart är januari slut och vi närmar oss februari. Ska straxt åka mot jobbet men tänkte kika in här en sväng innan då tid fanns.


Hunnit med att skriva ihop en inköpslista med då jag behöver hinna handla idag. Planen är även att åka till gymmet så Pontus får ta barnen ikväll på deras skidskola. Jag hoppas att jag kan vara med nästa gång istället. Svårt att få ihop pusslet ibland men det går smidigare om vi delar på oss. Jag har ju inte sett barnen åka nu på ett tag så de har säkert utvecklats och lärt sig massa nytt de senaste gångerna. Så blir kul att få se nästa vecka. Hoppas kunna få till en dag då vi kan åka allihopa och att jag äntligen kan få testa att åka. Helgen som kommer är dock full med innebandy så det går nog inte få till någon skidåkning då.

Det har snöat en massa mer här så längdskidorna vore också kul om vi kunde få åka nu när möjligheterna finns. Ja, det är mycket man vill hinna med och göra:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: