25 januari 2019

En keeper

Jag beställde en klänning från underbara Cissi och Selma. Så mycket fint så man blir ju helt till sig!

De hade rea nu så jag kunde inte låta bli att testa och beställa en klänning därifrån som jag tyckte var så fin. Har aldrig köpt något där ifrån innan så det var spännande när paketet anlände🙂



Och jag tror minsann att den får stanna! Blev lite osäker först på om jag trivdes med mönstret, men efter att ha testat den igen så känns det bara bra.

Den här fredagkvällen blir annars lugn. Vi ska iväg på äventyr i helgen hela familjen. Vi bokade in den här helgen redan i början av september.

Vi ska åka upp till Gävle för att se Brynäs möta LHC, bo på hotell och ha en härlig helg iväg.  Ska bli skönt med en liten minisemester.

Så imorgon ringer klockan tidigt då vi har en lång bilresa framför oss. Men det kommer bli kul!

//Sofie 

1 kommentar:

Jennie sa...

Vilken frän! 🌺🌸🌺