08 januari 2019

Skidskola

Igår var det fullt ös. Först jobb och sen direkt åkte jag till Erik och Frida för att hämta barn och hund som var där.


Jag hann snabbgosa med Majken och även krama om Minnabus som också var där innan vi var tvungna att åka hemåt.

Barnen började nämligen på skidskola igår ute i Asby. 5 måndagar framöver ska de få lära sig att åka utförsåkning. Jag har ju aldrig åkt eller fått lära mig så jag tycker det är kul om Hugo och Leah får chansen att göra det medans de är fortfarande är små. Har en känsla av att det inte är lika lätt att lära sig i vuxen ålder som när man är barn:-)



De tyckte det var superkul! Hugo var lite tveksam först, men efteråt tyckte både han och Leah att vi skulle åka till fjällen så de kan få åka i ordentliga backar:-)

Jag har ju tänkt lära mig jag också. Se om jag med tycker det är lika kul som dem:-)

Efter skidskolan så blev det kvällsmat hos svärföräldrarna. Perfekt att kunna stanna till där efteråt. De tränar mellan 18-19.30 så tiden drar ju iväg innan vi är hemma. Tror klockan var 21 när vi kom hem. Då var det bums i säng för idag börjar barnen skolan igen efter sitt jullov.

Nu är det vardag på allvar för hela familjen:-)

//Sofie


Inga kommentarer: