29 januari 2019

Raggmunk till middag

Efter jobbet idag så for jag med Hugo på hans innebandyträning. Under tiden som han tränade åkte jag och körde ett pass jag med fast på gymmet.


Blev ett intervallpass med lutning. Blev perfekt tajmat tidsmässigt. Hann bli klar alldeles lagom tills dess att Hugo skulle hämtas.


När vi kom hem sen hade Pontus lagat till väldens godaste mat! Raggmunk!
Herregud så gott och herregud vad min mage inte var lika förtjust i det som jag. Hade lätt kunnat ätit mer men det fick räcka så inte magen skulle bli helt upproriskt.

Nu ska vi ut och rasta Ebbot och sen krypa ner i sängen. Är sugen på att försöka kolla på en grej på SVTplay. Lika spännande varje gång om det går eller ej.

//Sofie 

2 kommentarer:

Hannah sa...

Så drygt det där! Kan du se något mönster i vad magen reagerar på?

Zouphie sa...

Ja jag har försökt kartlägga lite vad det är som kan påverka, men det är svårt! Friterat, socker och fettrika saker är sånt jag reagerat på...allt som är gott:( Får se vad som händer sista tiden. Blir det inget bättre får jag väl besöka farbror doktorn igen.