17 januari 2019

Trött och mätt

I väntan på att få komma in i duschen passar jag på att skriva lite här.

Fy det blev stressigt efter jobbet. Slutade fyra å klockan fem skulle Leah vara på plats på sin innebandyträning. Däremellan var jag å hämtade Ebbe hos mamma å pappa. Rätt mysigt då Majken var där så jag hann snabbgosa med henne innan jag och Ebbe var tvungna att åka.

På väg hem hamnade jag i världens kö bakom en traktor. Det var sån lång kö! Att man inte som förare av traktorn åker intill och släpper förbi bilar irriterade garanterat inte bara mig.

Så det tog extra lång tid innan jag kom hem. Snabbt in och hämta Leah och hoppade i träningskläderna. Lämnade av Leah och åkte sen å tränade själv. Sjukt mycket folk på gymmet och sjukt svårt att hitta parkering...

Jag körde benböj med skivstång och miniband. Rätt som det var gick minibandet sönder och  jag trillade till och fick så jäkla ont i låret. Sträckte nog till det på något sätt. Ont gör det men det går väl över.

Leah är i duschen nu men hon verkar vara klar så jag ska också ta och fräscha till mig med en dusch nu.

Imorgon är det fredag, tjoho!

//Sofie 

Inga kommentarer: