23 januari 2019

Laddar för handboll

Sitter i soffan och inväntar matchen mellan Sverige och Danmark. Hoppas det går bättre än sist... Sen är det ju alltid kul att slå grannländerna. Precis som det är surt att förlora emot dem.

Min dag har förutom jobb bestått av träning, läxläsning, tvätt och städning. Längesen huset städade av så det känns så skönt nu när det värsta skiten allafall är borta.

Jag har ju missat att jag bland alla mina kommentarer här i bloggen fått en förfrågan om bild på hur naglarna blev! Inte lätt och ha en blogg där det knappt kommenteras. De kommenterarna som skrivs är lätt att missas av ovanan att det knappt aldrig skrivs några kommentarer:) Fast det är väldigt kul när någon kommenterat! Typ lika spännande och kul som när man får en present🙂


Så här blev naglarna den här gången. Körde på fransk ombre med lite glitter på ringfingernagel. Nu har min nagelsalong semesterstängt i en månad så dröjer innan jag kan få dem fixade nästa gång.

Hepp! Nu ska jag kika på matchen som straxt börjar.

//Sofie