09 januari 2019

Nya träningskläder

Jag klickade hem nya träningskläder från Cubus som kom igår. Bad Leah ta en bild så jag kunde visa upp här. Hon tog minsann inte bara en, utan hela fyra bilder! Alla lika perfekta.


Kläderna var fina iallafall så de får följa med nästa gång det ska tränas. Hann tyvärr inte med något pass igår. Det är svårt att få ihop livet med allt just nu känner jag. Kommer inte hem förrän halv fem-fem och dagarna och då är det barnens träningar och aktiviteter, hund som ska promeneras och mat som ska lagas. Sen är jag helt slut och klockan mycket så det är dags för sängen.

Det är flera saker som inte hinns med om vardagarna. Det tråkiga blir att det blir liksom kvar till helgen och på helgen vill jag egentligen ha allt sånt tråkigt gjort så vi inte behöver ta av vår dyrbara lediga tid till att göra tråkiga måsten. Svår balans det där.

Rätt som det är sitter vi själva här hemma med utflugna barn och har massa tid vi inte vet vad vi ska göra med istället:-) Livet.

//Sofie 

Inga kommentarer: