25 maj 2019

Braskaminen i mitt hjärta!

Fredag var det igår och som alltid när man åker hem från jobbet på fredagen så är man totalt sketslut. Fast jag hade lite energi över så att jag orkade åka förbi Erik och Frida efter jobbet för att få träffa Majken lite. Det var sååå längesen sist som faster fick träffa sin favorit så det var liksom dags för en träff.


Majken är världens gladaste och snällaste bebis men jag tror inte jag lyckats få en enda bild på henne där hon ler eller skrattar! Så fort jag tar fram kameran så åker den allvarsamma minnen på.

Jag var så trött när jag kom hem sen att jag bara ville lägga mig på soffan, men det fick jag inte. Pontus stod och lagade mat men det behövdes handlats till en del så jag och Leah fick åka till Willys och kvällsshoppa lite.

Vi  passade även på att inviga vår nya kamin igår som sotaren var och besiktade!


Kunde liksom inte låta bli att provelda i den. Den är så himla fin där den står. Så himla nöjd att vi valde att köpa den till sist. Som vi letade efter en bra kamin men till sist så hittade vi den rätta!


Det finns en platta uppe på den och det fungerade fin fint att koka kaffe på den.

Hela familjen somnade sen i soffan. Helt genomtrötta allihopa, som det som sagt brukar vara när det är fredag.

//Sofie 

Inga kommentarer: