07 maj 2019

Godmorgon Tisdag

Ännu en dag som börjar med tandläkarbesök. Men den här dagen är det Leah som ska dit, igår var det Hugo. Gick jättebra när vi var där igår och allt såg bra ut, men ska tillbaka dit igen imorgon onsdag för att plasta (?) tänderna. Tydligen något man gör på alla barn nu för tiden. Känner att det ändå var lite bra tajmat att jag är sjukskriven de här dagarna. Det är ett jäkla pusslande annars att få ihop de här tandläkartiderna, särskilt när ingen av oss jobbar här i stan.

Min gårdag var annars rätt så innehållslös. Usch, så tragiskt det lät! Men jag låg mest hemma och degade i hopp om att bli helt bra. Nu känns det faktiskt mycket bättre. Igår morse gjorde det också det men började känna av trycket i bihålorna framåt dagen och sen gick det fan inte över. Hoppar gärna över just den delen idag. Och alla andra dagar med.

Nu ska jag duscha och fräscha till mig en gnutta så jag inte skrämmer slag på tandläkaren.

//Sofie


Inga kommentarer: