28 maj 2019

En solig tisdag

Idag skiner solen så då får det bli barbent och klänning!


Det ska inte bli så jättevarmt, men det låtsas vi inte om tycker jag. Jag vill så gärna att värmen ska komma tillbaka igen! Jag har haft en känsla länge att vi kommer få en dålig sommar i år. Med regn, blås och mycket moln. Hoppas innerligt att jag har fel.

Igår var jag på zonterapi och hon tyckte det så smått blivit bättre så bara och fortsätta att gå och hoppas att det blir ännu bättre.

Ikväll blir det att hämta barn hos kompisar efter jobbet och sen åka iväg på fotografering med fotbollen. Pontus ska jobba över idag så det blir fullt ös ikväll. Jag hade hoppats på att kunna gå en långpromenad eller träna men det kommer inte hinnas med ikväll heller. Just nu är vi inne i en väldigt intensivperiod med allting känns det som. Det ska verkligen bli skönt med den stundande långhelgen som väntar!

//Sofie  

Inga kommentarer: