27 maj 2019

Byxor med långa ben

Fy vilket jäkla tråkväder! Regnet toköser ner utanför fönstren och det är allmänt grått och trist. Som om det inte räcker med att det är måndag liksom:-)

Jag hade hängt fram klänning till idag med det fick bli långbyxor...


Lite smådeppigt att dra på sig dem igen. Men strumpor, där går gränsen!

Jag tänkte åkt och tränat nu på morgonen men det går bara inte. Tredje gången jag har som plan att åka och träna på morgonen men de gångerna jag ställt klockan extra tidigt har jag sovit som en jävla kratta rent ut sagt. Känts som jag inte haft någon djupsömn på hela natten. Tänkte ge ett försök att åka ikväll men kom på att jag ska på zonterapi så det sket sig nog då med.

Nu känner jag mig så pass pigg i kroppen igen så jag behöver verkligen komma in i mina träningsrutiner igen. Frågan är bara när jag ska klämma in den? Jag skulle verkligen behöva ta mig upp tidigare så jag kan ta träningen då. Eftermiddagarna/kvällarna är det tajt att lyckas få till någon träning för min egen del som det ser ut just nu.

Nu ska jag och mina långbyxor åka mot jobbet.

Hejsvejs på er!

//Sofie


Inga kommentarer: