08 maj 2019

Den sega sjukstugan fortsätter

Ja här händer det inte allt för mycket. Idag på morgonen var jag åter igen hos tandläkaren med ett av barnen. Därefter åkte jag till vårdcentralen (igen) då antibiotikan och kortisonet ju inte har hjälpt. Jag har inte alls blivit mycket bättre på den här veckan som jag ätit det. Vad jag fick den här gången utskrivet? Ännu mer kortison och ännu mer antibiotika! En annan sort i och för sig så bara och hoppas på det bästa och att det ska hjälpa.

Jag är rätt trött på att besöka vårdcentralen och få olika läkare varje gång...Orkar inte berätta allting hela tiden för olika personer. Vart kan man gå för att få träffa en och samma läkare? Här i stan finns en privat läkarpraktik men enligt andra så är det likadant där med flera olika läkare. Vad hände med den gamla husläkaren?

Trött och seg och ligger mest i sängen hela dagarna. Har inte så mycket mer att skriva om här med andra ord...Hoppas på en bättre morgondag.

//Sofie 

Inga kommentarer: