20 maj 2019

Fotboll för hela slanten

Idag har barnen haft studiedag och de har varit iväg på en heldag med fotbollsträning. Barn från flera olika föreningar och åldrar var med. De hade tränat massa teknik och även lite teori. Trodde de skulle vara helt trötta när de varit iväg på det hela dagen men tvärtom. De var supertaggade på ännu mer fotboll så de ville minsann åka på sin vanliga träning ikväll också. Så den här dagen har de minsann spelat fotboll mina barn.


Jag har jobbat och sen fortsatt med mitt röjande här hemma. Lagt ut ännu mer grejer på facebookloppisen och även fått en hel del sålt.

Haft ont i bihålorna idag så jag trodde på förmiddagen att jag skulle få gå hem. Men det blev faktiskt bättre så det gick rätt bra sen. I och med att jag är på ett nytt ställe och har massa att lära mig så tar det rätt mycket energi ändå på jobbet just nu och då även känna av trycket i bihålorna gör det rätt jobbigt. Hoppas att det är bättre imorgon!

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på QI:-)

//Sofie


Inga kommentarer: