22 november 2009

Äntligen är helgen över!

Gjorde mitt sista helgpass nu och det känns så skönt!! Hade kalas idag på jobbet då det var en tant som fyllde år, hon blev så glad när vi sjöng för henne:) Det är sådant som gör att man vill jobba med äldre. När de blir sådär glada och tacksamma för det man gör.

Har varit en lugn kväll hittills. Hugo har just somnat inne hos sig. Han har varit på ett strålande humör och sprungit och busat med både katterna och Poker. Hugo har kommit på en ny rolig lek och det är att han kryper upp i Pokers säng och sätter sig där. Och när han har gjort det så är det mycket viktigt att man säger: "åhh så busig du är Hugo som har tagit Pokers säng". Annars skriker han till på en tills man kommenterar han lilla bus. Roligast är ju såklart om Poker ligger där i så han får puta bort honom därifrån, snällt va?. Tur att vår djur är så lugna och fina mot honom:)

Imorgon så är jag faktiskt ledig! Jag hade skrivit fel i min kalender! Gud så skönt! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på... Skulle behöva storstäda och det inför advent men det känns som om jag skulle vilja göra det när det närmare sig lite mer. Men jag jobbar ju som sagt hela veckan sen så jag får se hur jag gör.

Hoppas alla haft en bra helg!

//Sofie

Inga kommentarer: