23 november 2009

Jag är så lat!

Tänkte lägga upp lite bilder här men så ligger min kamera nere i min väska i hallen och jag orkar bara inte gå ner och hämta den! Lat är bara förnamnet.

Hittade iallafall lite smått och gott inne på Ö&B, bland annat en tomtedräkt till Hugo<3 Måste ju vara fin när julen kommer. Handlade även en massa andra bra och ha saker, typ tandborste, disktrasor, tvål etc. Väldigt rolig shopping med andra ord haha. På tal om tandborste så klagar alltid Pontus på hur mina tandborstar ser ut, har vi tagit nya tandborstar samtidigt så ser alltid min förjävligast ut efter kortast tag haha. Men igår kom jag på vad det kan bero på.. Inte det att jag borstar för hårt utan att jag biter på tandborsten. Biter normalt tänker ni men ofta när jag borstar tänderna så gör jag en massa saker samtidigt (är inte det ett kvinnligt drag?) typ ta fram toaborsten och dra ett par varv när man ändå är i farten liksom:P Och då när jag koncentrerar mig på det så har jag kommit på att jag biter tag i tandborsten ibland och det måste ju vara därför som den slits? Eller? Sicken intressant fråga! Hur är det egentligen med Sofies tandborste vanor?:)

Pontus är nere och grejar med bytet av våran panna nu, hans pappa är också därnere och hjälper till. Delar till det som vi skickat efter har tydligen blivit bortslarvade i transporten så vi vet inte när vi får det, surt. Men vi fryser ju inte iallafall men vi lär säkert få en fin elräkning nästa gång:)

Nu ska jag göra liiite nytta innan "Ullared" börjar på TV. Det får man ju bara inte missa! (Typ det enda jag följer på TV nuförtiden..)

//Sofie

Min favorit i "Ullared":)

1 kommentar:

Hannah sa...

Jag sätter inte emot. Om något annat lag lyckas vinna så är det ett mirakel. Får nog lägga till en mening: "gissa vem som kommer väcka hela huset genom att vråla på domaren?" :P

Norgeflaggor? Hahahaha!