13 november 2009

Martin and Robbie<3


Jag har ägnat hela morgonen åt att lyssna på såå bra musik!! Har typ gått igenom alla mina skivor med både Martin och Robbie, I just Love them! Så himla bra de är! Jag har Martins (Stenmarck för er som kanske inte förstådd) nya skiva i bilen och den går i ett, dock så är jag lite besviken på den. Den håller inte riktigt måttet om man ser på hans andra skivor. Men bra är den:)

Sen är jag lite irriterad! Jag förbokade så jag skulle få Robbies (Williams för er som inte fattar) senaste skiva nu innan den kom ut i butik men tror ni det kommit någon? NEJ! Så irriterande. Nu får jag inte tag i förlaget som skulle skicka den så jag vet inte om jag ska chans på att jag inte kommer få någon alls utan köpa den i butik istället? Jag vill ju ha den nu! Orka vänta... Nej det blir nog en trip in i en skivaffär. Jag och Hannah ska en sväng till Linköping idag så jag ska tvinga henne att lyssna på den hela vägen hem sen: ) Snäll jag är va?

//Sofie

PS: Jennie jag har en mycket viktig fråga! Fick inte tag i dig på mobilen så du kan ju höra av dig så snart du kan!

1 kommentar:

Jennie sa...

haha så ringer jag och skickar sms men du svarar ju inte:p