25 november 2009

Johan Falk

Hugo hittade en mycket rolig tomte när vi var och handlade inne på fyndlagret tidigare idag:) Gud vad han skrattade åt denne tomte! Nästan så jag funderade på att köpa med honom hem...

Ojoj kommer ihåg när de första filmerna med honom släpptes för en massa år sedan då tyckte jag att de var så bra! Och det tycker jag fortfarande:) I somras så var ju jag och Pontus i Helsingborg och då passade vi på att gå på bio och då såg vi "Gruppen för särskilda insatser". Den var super! Så nu har vi gjort som alla andra, hyrt de resterande filmer så en av dem ska vi kolla på nu ikväll.

Annars har dagen bestått av jobb och dagis som vanligt. När jag hämtat Hugo på dagis så åkte vi en snabb sväng till fyndlagret och köpte lite fint att klä enen med som jag handlade för ett par dagar sedan. Den såg så fruktansvärt tråkig ut där den bara stod helt kal och ensam så nu har den fått lite pynt på sig och de livade genaste upp det hela:)

Mamma var här ikväll också och fick lite mat. Poker ska få vara hos dem nu de här dagarna när Pontus är borta på jobb i Stockholm. Jag jobbar ju 7-16 både torsdag och fredag och vi har inte lyckats med att pussla ihop det för våran lille vovve riktigt. Men då erbjöd sig mamma att han kunde få bo hemma hos dem de här dagarna så slipper vi åka och far och strula med hundvakt (om vi nu hade lyckats hitta någon...). Kommer dock vara väldigt tomt här hemma nu men han har det ju bra hos sin kompis Lucas det vet jag ju:)

Ciao Amigos!
//Sofie

3 kommentarer:

jennifer sa...

Ja men visst är de så :D Och Johan falk filmerna är ju toppen. Jag gillar nu 2 av dom nya mest av alla :)

jennifer sa...

oj vad fel det blev i min kommentar, jag skulla skriva att av dom nya johan falk filmerna tycker jag 2:an är bäst.

Hanna sa...

Nemen fy stackare! Hihi. Både synd om dig och systern =)

Ni får pynta den riktigt fint och mycket så det inte syns att den är av plast =)

Kram