04 november 2009

Magen växer!

Magen börjar redan synas! Haha trodde det skulle dröja länge till.. När jag sagt till folk på jobbet (jag menar praktiken men jag säger jobb för det känns ju som det är det man går till...) så har de sagt: " ja men det ser jag ju nu när du säger det, att du börjar få en liten mage" Jag har ju försökt bli av med min degmage efter Hugo enda sedan han var ute men det har ju inte gått lika bra som jag hoppats så därför har jag alltid sett min mage som små tjock mest hela tiden. Men idag när jag ställde mig i spegeln med ett tajt linne över så såg jag ju att den var mycket större än vad den varit innan. Fast den är inte sådär hård och fin ännu men det kommer väl med dess takt att den växer antar jag. Det är ju några veckor/månader kvar så...:)

Nu ska jag gå och vara social med mina pojkar som sitter och leker inne i Hugos rum. Haha Hugo var förövrigt så gullig förut. Jag pratade i telefon med Sandra och Hugo gick bredvid och "pratade". Så jag sa till Hugo att det var faster i telefon. Då gick han fram till tavlan (som jag gjort av det gamla fönstret och satt in bilder i) och pekade på sin faster och skrattade:) Haha så söt!

Nej nu ska här lekas.

//Sofie

Inga kommentarer: