18 november 2009

Minnen

Sitter vid mammas dator och kom på att jag är ju lite dålig på att lägga upp bilder här i bloggen, har iallfall varit dålig med det den senaste tiden. Sen i samma tanke (typ) satt jag och tänkte på om jag skulle ta och slå min kära norrköpingskamrat Jenny en signal, det var ju evigheter sedan vi talades vid senaste! Gud skulle ha åkt upp till Norrköping i September när Jenny fyllde men det blev aldrig så... Det är lite tråkigt för är det någon som jag alltid har det skoj tillsammans med så är det Jenny:) Vi har varit ute och rest tillsammans och vi har alltid haft det så himla roligt!
Iallafall det där med bilder. Jag hittade en så rolig från när vi var i Prag tillsammans, kan det varit 06? (Gud vad tiden går fort!) Jag tvingade Jenny att posera tillsammans med en vaktsoldat framför något slott (haha snacka om att vi var så intresserade av att lyssna på vad den där gudien sa. Vi gick på en rundvandring i genom hela Prag.. Tänkte att det kunde ju vara bra så vi lärde oss att hitta själva sen i den stora staden. Det gick ju sådär.)

//Sofie

Inga kommentarer: