24 november 2009

Snart är det jobbdags

Ska ge mig av om en stund till jobbet/praktiken. Bara 4 dagar kvar sedan är det skola igen:) Längtar faktiskt. Mest för att slippa schemat med tiderna. Jobbet i sig har varit mycket roligare än själva pluggandet men just det där med att gå heltid är ingenting för mig just nu. hatar att behöva lämna Hugo på dagis tidigt på morgonen och veta att han ska vara där hela dagen lång.

Pontus kom förövrigt hem igår och sa att han ska iväg på jobb torsdag till fredag, kul!! Not. Hatar att vara själv hemma men som tur är är det ju bara över en natt. Hoppas bara att han får bra betalt för det:) Ska ju försöka hinna med städning och pynta lite till advent men jag vet inte hur tiden ska räcka till. Fullt upp hela veckan och hela helgen.

Nu ska jag sminka mig lite innan jag ska ge mig iväg. Ska få vara med på deras APT idag, kul med möte i tre timmar så här på tisdags eftermiddagen haha.

Ha en bra tisdag!

//Sofie

Inga kommentarer: